Ik heb voor de volgende uitdaging maar weer eens voor een Supercar gekozen. Ik ben op de Porsche GT3 RS uitgekomen zoals je hieronder ziet. Hier is aanzienlijk meer tijd in gaan zitten dan in mijn voorgaande renders. Ik beperk me vaak tot alleen het bodywork en alles wat je door de ramen van het interieur kunt waarnemen. Not this time… In dit project gaat het om details, alle details. Het zal nog wel even duren voordat ik deze ‘af’ kan noemen, maar bij deze dus alvast een voorproefje.

3D model februari 2020 | Porsche GT3 RS3D model februari 2020 | Porsche GT3 RS3D model februari 2020 | Porsche GT3 RS3D model februari 2020 | Porsche GT3 RS3D model februari 2020 | Porsche GT3 RS3D model februari 2020 | Porsche GT3 RS3D model februari 2020 | Porsche GT3 RS3D model februari 2020 | Porsche GT3 RS3D model februari 2020 | Porsche GT3 RS3D model februari 2020 | Porsche GT3 RS3D model februari 2020 | Porsche GT3 RS
ModellingAutodesk Maya
TexturingAllegorithmic Substance Painter
LightingAutodesk Maya
RenderingSolidworks Arnold 5.1
Multimediafabriek | Please rate my work

Als je dit leuk vindt, zou je dan willen raten?

(1 votes, average: 5,00 out of 5)